Webshop készítés

Aloha Szójaviasz gyertya webáruház látványterv

Mi is az arculattervezés?

Az arculattervezés gyakran úgy él a fejekben, mint egy jó logó. De valóban ennyi lenne? Egy jó logó? 

Nem.

Az arculat egy egységes rendszer, ami felkelti a figyelmet, kiemel a tömegből, képviseli a márkádat, üzenetet közvetít, segít eladni, és megjegyezhetővé tesz. Ez mind elengedhetetlen, hogy a márkád sikeres legyen. Ebben nem csak a logónak van szerepe, hanem a felhasznált színeknek, fontoknak, formáknak, texturáknak, grafikáknak, képeknek stb. 

Ahhoz, hogy ezt a lehető legtökéletesebben meg tudjam tervezni számodra, ismernem kell a cégedet (márkádat, termékedet, tevékenységi körödet), illetve a legideálisabb vevődet. A konzultáció során számíthatsz rá, hogy ezekre rá fogok kérdezni. 

Mire számíthatsz a közös munka során?

  1. Konzultáció és igényfelmérés
    Alaposan átbeszéljük a céljaidat, hogy pontosan megérthessem, mire van szükséged. Így tudok számodra egy olyan weboldalt tervezni, ami megszólítja a célközönségedet, és segít, hogy elérd a céljaidat.

  2. Piackutatás és konkurencia elemzés
    Megvizsgálom a piacot és a konkurenciát, hogy jobban megértsük, mi az, ami jól működik, és hogyan tudunk a legjobban kitűnni a versenytársak közül.

  3. Tervezés és látványterv
    A korábbi információk – és a kapott anyagok alapján – elkészítem az oldalad látványtervét, ami vizuálisan jól megjeleníti a vállalkozásodat, és emellett felhasználóbarát is.

  4. Három körös módosítási lehetőség
    A látványterv elkészülte után három módosítási lehetőséget biztosítok, hogy biztosan elégedett legyél az elkészült dizájnnal.

  5. Weboldal felépítése és tartalomfeltöltés
    Az elkészített tervekből felépítem a weboldalt, és feltöltöm a tartalmaidat. (Ne aggódj, ha elakadsz segítek, hogy milyen tartalmakat várok az oldalra).

  6. Átadás
    Miután a weboldal elkészült és minden szükséges módosítást elvégeztünk, átadom neked az elkészült projektet, amely teljes mértékben működőképes és kész a publikálásra.

  7. Ajándék 2 hónap karbantartás
    A projekt befejezése után két hónap ingyenes karbantartást biztosítok, amely magában foglalja a szükséges frissítéseket, biztonsági mentéseket és apróbb javításokat, hogy a weboldalad mindig naprakész és biztonságos legyen.

PetPressive weboldal látványtervei

Csomagok

Mini webáruház

1-5 termék
300.000 ft-tól
  • Wordpress + WooCommerce telepítése, beállítása
  • Egyedi, letisztult design
  • Termékek feltöltése
  • Fizetési módok beállítása
  • Alap szállítási módok beállítása
  • Kapcsolati űrlap beágyazása
  • Alapszintű keresőoptimalizálás
  • Reszponzív design
  • Jogi dokumentumok elhelyezése
  • Alapszintű támogatás, betantítás
  • 2 hónap ajándék karbantartás (28.000 ft értékben)

Kis webáruház

max. 30 termék
450.000 ft-tól
  • Mini webáruház teljes tartalma
  • Termékkategóriák, címkék beállítása
  • Részletes termékoldalak (variációk, készletkezelés)
  • Szállítási módok és díjak részletes beállítása
  • Kupon beállítások
  • Google Analytics integráció
  • Blog oldal kialakítása
  • Alapszintű támogatás, betantítás
  • 2 hónap ajándék karbantartás (28.000 ft értékben)

Nagy webáruház

max. 100 termék
700.000 ft-tól
  • Kis webáruház teljes tartalma
  • Összetett terméktípusok (pl. előrendelés, digitális termékek)
  • Többlépcsős fizetési megoldások (pl. részletfizetés, előfizetés lehetősége)
  • Szállítási integráció futárszolgálatokkal
  • Készletfigyelés
  • Hírlevél integráció (pl. MailerLite, ActiveCampaign)
  • Haladó analitika és hőtérképes elemzés beállítása
  • Alapszintű támogatás, betantítás
  • 2 hónap ajándék karbantartás (28.000 ft értékben)

Ügyfeleim mondták

Gyakran ismételt kérdések

Gyakorlatilag bármilyen vállalkozás elindulhat ma már egy webshoppal. Nem csak fizikális termékekre érdemes gondolnod, ha van egy jó munkafüzeted, ebookod (digitális terméked), azt automatizáltan értékesítheted egy webshopon keresztül. De szolgáltatóként is használhatod pl.: konzultációk értékesítésére. 

Ez sokmindentől függ: részemről a választott csomagod árával kell számolnod. Ha a táblázattól eltérő megoldást szeretnél (pl.: termékszám alapján elég lenne a mini webshop, de szeretnéd analitikával, hírlevéllel kiegészíteni), akkor egyedi ajánlatot készítek a számodra.

A konzultáció során részletesen kikérdezlek majd, hogy mit is szeretnél pontosan, mert léteznek pl.: fizetős bővítmények, vagy éppen olyan fizetési lehetőségek, amiket nem tudunk ingyen használni. Nem szeretném, hogy a projekt közben derüljenek ki váratlan költségek, így ezeket az elején tisztázzuk.

Szükséged lesz – ha még nem rendelkezel vele – egy domain névre, és egy tárhelyre. Ha nem vagy biztos benne, melyik megfelelő számodra, szívesen segítek a kiválasztásában.

Illetve webáruházaknál is fontosak a kötelező jogi dokumentumok, amiket érdemes ügyvéddel, jogásszal megíratni. Ez egy nagyobb kiadás, de még mindig kellemesebb ebbe befektetni, mint a későbbiekben egy bírságot fizetni. 

A webshopod későbbi fenntartásáról Te magad is gondoskodhatsz – így maximum az idődbe kerül -, de ha szeretnéd, vállalom a weboldalad, webshopod karbantartását

Természetesen lehetőség van rá, és nem zárja ki egyik a másikat. Fizikális termékeidet kiegészítheted digitális termékekkel is. (Pl.: konyhai eszközöket árulsz, de vannak digitális recept gyűjteményeid is). 

Kis túlzással bármilyet, ám fontos tudnod, hogy van, amelyiket nem használhatod ingyen. Részletes tájékoztatást fogok nyújtani arról, hogy milyen fizetési módok állnak rendelkezésre, melyik mennyiért használható, illetve milyen jutalákos rendszerre kell számítanod a szolgáltatóknál.

A leggyakoribbak a Barion, Stripe, PayPal, SimplePay.

A fizetési módokhoz hasonlóan a szállítási módokat is előre egyeztetjük, hogy mik azok, amiket szeretnél elérhetővé tenni az oldalon. A vállalkozásod, értékesítésed, terméked ismeretében átbeszéljük, hogy megéri-e leszerződnöd partnerekkel vagy sem. 

A szállítási módokat én beállítom a weboldaladon keresztül, amit aztán könnyen tudsz kezelni (pl.: egy esetleges áremelkedés esetén). 

Nem kell félned tőle, a rendelés fülön jól látszik majd, hogy a vevő melyik szállítási módot választotta.

Mindenképpen nélkülözhetetlen az SSL tanúsítvány. Emellett nagyon fontos, hogy az oldaladat ne hanyagold el, folyamatosan tartsd karban: a WordPress verziók, bővítmények, sablonok frissek legyenek, és mindig legyen biztonsági mentésed. Ha ezeket elhanyagolod, az oldalad sérülékenyebb lehet, és könnyebben feltörhetik.

Ha úgy érzed, erre nincs kapacitásod, vagy egyszerűen nem szeretnél ezzel foglalkozni, hanem a vállalkozásodat építenéd, kiszervezheted az oldalad karbantartását

Igen, át fogok adni egy oktatóanyagot, ami alapján könnyen tudod majd a termékeidet aktualizálni.

Egy webáruház elkészítése általában 6-12 hét attól függően, hogy mennyire összetett a projekt, hány termék kerül feltöltésre, és milyen egyedi funkciókra van szükség.

A árajánlat adásakor jelezni fogom, hogy mikorra várható a munka kezdése – a többi projekttől függően – és mikorra várható a weboldal átadása.

Mondanom sem kell, hogy a legális értékesítési tevékenységhez vállalkozónak kell lenned. 

A vállalkozásod adatait (mint pl.: név, elérhetőség, nyilvántartási szám stb.) az impresszumban gyűjtjük össze. Ehhez tudok neked sablont biztosítani.

A webshophoz szükséged lesz 

  1. Adatvédelmi tájékoztatóra
  2. ÁSZF-re
  3. Visszatérítési és visszaküldési szabályzatra

 

Ezeknek már a tervek során előkészítem a helyét, illetve gondoskodom a tartalom elhelyezéséről, de a jogi dokumentumok elkészítéséhez ügyvéd, jogász bevonására lesz szükséges.
Ezek a dokumentumok nem csak jogilag védenek, hanem a vevőid bizalmát is építik.

Egy újabb konzultáció során egyeztetjük, hogy mi is a pontos elképzelésed, és egy egyedi árajánlatot készítek a webshop bővítésére. 

Készen állsz a következő lépésre?

Foglald le időpontodat egy díjmentes konzultációra, és derítsük ki együtt,
mire van szüksége a vállalkozásodnak!

Halász-Kovács Nóra telefonálás közben