Logó- és arculattervezés

Kovács Pajta logója, a pajta körvonalával, népi motívummal

Mi is az arculattervezés?

Az arculattervezés gyakran úgy él a fejekben, mint egy jó logó. De valóban ennyi lenne? Egy jó logó? 

Nem.

Az arculat egy egységes rendszer, ami felkelti a figyelmet, kiemel a tömegből, képviseli a márkádat, üzenetet közvetít, segít eladni, és megjegyezhetővé tesz. Ez mind elengedhetetlen, hogy a márkád sikeres legyen. Ebben nem csak a logónak van szerepe, hanem a felhasznált színeknek, fontoknak, formáknak, texturáknak, grafikáknak, képeknek stb. 

Ahhoz, hogy ezt a lehető legtökéletesebben meg tudjam tervezni számodra, ismernem kell a cégedet (márkádat, termékedet, tevékenységi körödet), illetve a legideálisabb vevődet. A konzultáció során számíthatsz rá, hogy ezekre rá fogok kérdezni. 

Mire számíthatsz a közös munka során?

Az arculattervezés nálam egy átgondolt, stratégiai folyamat, amelynek célja, hogy egyedi, felismerhető és professzionális vizuális megjelenést alakítsunk ki számodra.

 Első lépésként egy konzultáció során átbeszéljük a márkádat, a céljaidat és a célközönségedet. Megismerem a vállalkozásod lényegét, hogy az arculat valóban téged és a márkádat tükrözze.

Ezt követően elkészítem az első koncepciókat, amelyek a logóból és a hozzá illő vizuális elemekből állnak. A visszajelzéseid alapján finomítjuk a terveket, amíg el nem érjük a tökéletes végeredményt. A finomhangoláshoz 3 módosítási kör áll a rendelkezésedre.

A végén egy jól használható, egységes arculati csomagot kapsz kézhez, amely tartalmazza a logódat különböző formátumokban, valamint azokat a szín- és betűtípusokat, amelyek következetessé teszik a megjelenésedet minden platformon.

Csomagok

Alap arculat

75.000 ft
  • Logó (2 terv, 3 módosítási kör)
  • Arculati színek
  • Arculati betűtípusok
  • Hangulattábla
  • Névjegykártya tervezés
  • E-mail aláírás (kép formában)
  • Egyszerű branding board

Professzionális arculat

160.000 ft
  • Logó (2 terv, 3 módosítási kör)
  • Arculati színek
  • Arculati betűtípusok
  • Hangulattábla
  • Névjegykártya tervezés
  • E-mail aláírás (HTML formában)
  • Branding board
  • 3 db közösségi média sablon
  • 2 db szabadon választott grafikai elem
  • Facebook borítókép

Professzionális arculat

250.000 ft
  • Logó (2 terv, 3 módosítási kör)
  • Arculati színek
  • Arculati betűtípusok
  • Hangulattábla
  • Névjegykártya tervezés
  • E-mail aláírás (HTML formában)
  • Teljes arculati kézikönyv
  • 3 db grafikai anyag
  • 6 db Canva sablon
  • Facebook borítókép
  • Canva használati útmutató

Ügyfeleim mondták

Gyakran ismételt kérdések

Ez függ a jelenleg futó projektektől, a megrendelésed összetettségétől, illetve, hogy mennyire gördülékeny a kommunikáció. Általánosságban azt lehet mondani, hogy 2-5 hét, de ha tudod, hogy arculatra lesz szükséged, érdemes hetekkel, vagy akár 1-2 hónappal korábban megkeresned.

Ha „csak egy logóra” van szükséged, nem én vagyok a Te embered. A logó- és arculattervezési munkálatok mögött komoly stratégia, piackutatás, tervezés áll. Össze tudok neked rakni egy logót, de a kutatómunka nélkül az nem fogja a várt eredményeket hozni.

Természetesen! Keress bátran elérhetőségeim egyikén, és megtaláljuk azt a megoldást, ami számodra és a vállalkozásod számára a legmegfelelőbb.

Igen. A projektek megkezdése előtt 30% előleget szoktam kérni. A fennmaradó összeget az átadást előtt szükséges kiegyenlíteni. Igény szerint beépíthetünk köztes fizetési lépcsőket is. (Pl.: 30% előleg, 40% a tervek elfogadásakor, 30% átadáskor).

2-4 tervjavaslatot szoktam elküldeni, amikkel aztán tovább dolgozunk. Ha abszolút nem felel meg az elképzelésednek a kapott terv (erre még nem volt példa, köszönhetően az előzetes konzultációnak), a 3 módosítási körbe belefér, hogy teljesen új tervet prezentáljak számodra.

3 módosítási kör áll rendelkezésre, ezen felül az óradíj szerinti számolás lép életbe. (Mi a bevett gyakorlat? Ezzel nem vagyok tisztába, köszönöm ha segítesz)

Semmi gond nincs. Fontos a nyílt és őszinte kommunikáció. Az én célom az, hogy boldog, elégedett ügyfelem legyél, és hogy a kapott arculat a céljaidat szolgálja. 3 módosítási kör áll rendelkezésre, hogy tökéletesítsük a tervet. Teljes újratervezésre az előzetes igényfelmérést követően nem volt még példa.

A kommunikáció e-mailben illetve telefonon történik. Az e-mailes kommunikációt preferálom, mert az visszakereshető, nem kell újra és újra ugyanazokat a kérdéseket megbeszélnünk. Természetesen vannak helyzetek, amiket egyszerűbb telefonon megbeszélni, ilyenkor is szeretem, ha egy összegző e-mailben rögzítésre kerülnek, hogy mit beszéltünk meg, kinek mi a feladata, kérése stb.

A logót pixel és vektorgrafikus formátumokban is átadom. A forrásfájlok (.psd, .ai) nem kerülnek átadásra.

Igen, fekete, fehér, színes, hátteres és háttér nélküli verziók is átadásra kerülnek.

A teljes összeg kifizetése után korlátlan felhasználási jogot kapsz, de a szerzői jogok nálam maradnak. Ha a terveket módosítani szeretnéd, kérhetsz külön megállapodást vagy forrásfájl-vásárlást.

Amennyiben rendelkezel Canva fiókkal, igen.

Igen, a canva sablonokhoz útmutatót is küldök, aminek segítségével elsajátíthatod, hogyan szerkeszd a sablonokat.

Igen, a branding board vagy az arculati kézikönyv tartalmazza a színkódokat és a betűtípusokat. Ha konkrét nyomdai anyag készül, annak pontos méreteit is megadom.

Készen állsz a következő lépésre?

Foglald le időpontodat egy díjmentes konzultációra, és derítsük ki együtt,
mire van szüksége a vállalkozásodnak!

Halász-Kovács Nóra telefonálás közben