Az arculattervezés gyakran úgy él a fejekben, mint egy jó logó. De valóban ennyi lenne? Egy jó logó?
Az arculat egy egységes rendszer, ami felkelti a figyelmet, kiemel a tömegből, képviseli a márkádat, üzenetet közvetít, segít eladni, és megjegyezhetővé tesz. Ez mind elengedhetetlen, hogy a márkád sikeres legyen. Ebben nem csak a logónak van szerepe, hanem a felhasznált színeknek, fontoknak, formáknak, texturáknak, grafikáknak, képeknek stb.
Ahhoz, hogy ezt a lehető legtökéletesebben meg tudjam tervezni számodra, ismernem kell a cégedet (márkádat, termékedet, tevékenységi körödet), illetve a legideálisabb vevődet. A konzultáció során számíthatsz rá, hogy ezekre rá fogok kérdezni.
Az arculattervezés nálam egy átgondolt, stratégiai folyamat, amelynek célja, hogy egyedi, felismerhető és professzionális vizuális megjelenést alakítsunk ki számodra.
Első lépésként egy konzultáció során átbeszéljük a márkádat, a céljaidat és a célközönségedet. Megismerem a vállalkozásod lényegét, hogy az arculat valóban téged és a márkádat tükrözze.
Ezt követően elkészítem az első koncepciókat, amelyek a logóból és a hozzá illő vizuális elemekből állnak. A visszajelzéseid alapján finomítjuk a terveket, amíg el nem érjük a tökéletes végeredményt. A finomhangoláshoz 3 módosítási kör áll a rendelkezésedre.
A végén egy jól használható, egységes arculati csomagot kapsz kézhez, amely tartalmazza a logódat különböző formátumokban, valamint azokat a szín- és betűtípusokat, amelyek következetessé teszik a megjelenésedet minden platformon.
Ez függ a jelenleg futó projektektől, a megrendelésed összetettségétől, illetve, hogy mennyire gördülékeny a kommunikáció. Általánosságban azt lehet mondani, hogy 2-5 hét, de ha tudod, hogy arculatra lesz szükséged, érdemes hetekkel, vagy akár 1-2 hónappal korábban megkeresned.
Ha „csak egy logóra” van szükséged, nem én vagyok a Te embered. A logó- és arculattervezési munkálatok mögött komoly stratégia, piackutatás, tervezés áll. Össze tudok neked rakni egy logót, de a kutatómunka nélkül az nem fogja a várt eredményeket hozni.
Természetesen! Keress bátran elérhetőségeim egyikén, és megtaláljuk azt a megoldást, ami számodra és a vállalkozásod számára a legmegfelelőbb.
Igen. A projektek megkezdése előtt 30% előleget szoktam kérni. A fennmaradó összeget az átadást előtt szükséges kiegyenlíteni. Igény szerint beépíthetünk köztes fizetési lépcsőket is. (Pl.: 30% előleg, 40% a tervek elfogadásakor, 30% átadáskor).
2-4 tervjavaslatot szoktam elküldeni, amikkel aztán tovább dolgozunk. Ha abszolút nem felel meg az elképzelésednek a kapott terv (erre még nem volt példa, köszönhetően az előzetes konzultációnak), a 3 módosítási körbe belefér, hogy teljesen új tervet prezentáljak számodra.
3 módosítási kör áll rendelkezésre, ezen felül az óradíj szerinti számolás lép életbe. (Mi a bevett gyakorlat? Ezzel nem vagyok tisztába, köszönöm ha segítesz)
Semmi gond nincs. Fontos a nyílt és őszinte kommunikáció. Az én célom az, hogy boldog, elégedett ügyfelem legyél, és hogy a kapott arculat a céljaidat szolgálja. 3 módosítási kör áll rendelkezésre, hogy tökéletesítsük a tervet. Teljes újratervezésre az előzetes igényfelmérést követően nem volt még példa.
A kommunikáció e-mailben illetve telefonon történik. Az e-mailes kommunikációt preferálom, mert az visszakereshető, nem kell újra és újra ugyanazokat a kérdéseket megbeszélnünk. Természetesen vannak helyzetek, amiket egyszerűbb telefonon megbeszélni, ilyenkor is szeretem, ha egy összegző e-mailben rögzítésre kerülnek, hogy mit beszéltünk meg, kinek mi a feladata, kérése stb.
A logót pixel és vektorgrafikus formátumokban is átadom. A forrásfájlok (.psd, .ai) nem kerülnek átadásra.
Igen, fekete, fehér, színes, hátteres és háttér nélküli verziók is átadásra kerülnek.
A teljes összeg kifizetése után korlátlan felhasználási jogot kapsz, de a szerzői jogok nálam maradnak. Ha a terveket módosítani szeretnéd, kérhetsz külön megállapodást vagy forrásfájl-vásárlást.
Amennyiben rendelkezel Canva fiókkal, igen.
Igen, a canva sablonokhoz útmutatót is küldök, aminek segítségével elsajátíthatod, hogyan szerkeszd a sablonokat.
Igen, a branding board vagy az arculati kézikönyv tartalmazza a színkódokat és a betűtípusokat. Ha konkrét nyomdai anyag készül, annak pontos méreteit is megadom.
Foglald le időpontodat egy díjmentes konzultációra, és derítsük ki együtt,
mire van szüksége a vállalkozásodnak!
Copyright © 2025 Halász-Kovács Nóra |
Minden jog fenntartva.
Copyright © 2025 Halász-Kovács Nóra |
Minden jog fenntartva.